natt

isch, så trött nu...klockan är långt över läggdags för min del...
Men A är på 57:an och jag kan inte riktigt slappna av förens han är på hemmaplan igen.
Lyckas jag väl somna så vaknar jag när innan han sätter nycklarna i dörren(är såå lättväckt, vaknar även om hunden fiser)... och sen kan jag inte somna om.... kasst! Men men, jag är ledig imorgon.
Hmmm, men överväger om jag verkligen kan hålla min vaken i två timmar till, tills han kommer hem....argh....

Och inga pengar vann hann på pokerkvällen heller, kasst;)

Kamilla har iaf varit här tills alldeles nyss, käkat en massa (båda mådde skit av allt vi krängt) och såklart pratat massa magar, bebisar och uppfostran...
Och så har vi druckit Julmust=) mmmmm.....

Och eftersom klockan passerat midnatt är det numer ännu en ny vecka....
30 (29+0)
Herrejissaness!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0