Mandelformat kattBajs

Ursäkta mig; men jag måste berätta...
När vi kommer hem från MVC så ligger det en mandel på golvet...
Mycket märkligt!! tänkte jag.
Tänkte sparka på den för att se om katten sprang efter...han är bra på att
jaga saker...
Men av någon anledning sa mitt huvud til mig att låta bli....
döm om min förvåning när jag böjer mig ner och ser att det är en lite katt-LORT
Katten hade visst precis varit på lådan och den lilla mandeln måste fastnat i pälsen!!


Besöket hos Barnmorskan gick bra.
Lågt blodtryck, som vanligt, men det är ju inget farligt.
Lyssnade på Hjärtljuden igen....åhhh... 146 slag/min
SF-måttet låg på 27 cm. ÖVREkurvan, så TJI på alla som tycker att min hydda är liten!!!
Oh, herregud, har ju gått upp 9 kg, och väger nu mer än min Man!!! Hujedamig!!!=)

Då så, broccolisoppan var slut och det var dax att bänka sig framför ännu ett 'avsnitt av
DESPERATE HOUSWIFES!!!!! grrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0