Helg

...och jag är ledig.... tyvärr är inte sambon det... han började kl 8 imorse och slutar kl 8 imrogon bitti-
så jag får klara mig själv idag=/
Nåja, ska hem till mamms på käk ikväll, så jag ska nog klara mig....

Imrogon är det återigen en ny vecka....=) vecka 29 (28+0)
Tokigt=)

Nu väntar jag bara på besked från Försäkringskassa ang HP.
Fick efter en del ansträngning tag på en dam som kunde hjälpa mig... hon sa att det var osäkert om
jag kunde få HEL HP, från 13 nov.... hon skulle prata med Chefen på måndag....
ALLVARLIGT TALAT, kan jag bli lite arg.... Jag jobbar och har gjort det sen innan jag slutade skolan, jag är typ aldrig sjuk och jag har inga betalningsanm. och TILLOCHMED min CHEF tycker att jag kan få gå hem
och VÄXA i november.... VARFÖR kan jag då inte bara bli beviljad HP?????
(...det finns såå många som inte lyfter många fingrar för denna världen.....ohhh...arghhhh.....)

Jajaj....hoppet är ju det sista som överger en.....!!
Nu ska jag springa en runda på stan....
SO loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0