gnäll

Japp,. idag är en sån dag då jag inte känner mig i 100%ig-form...
ryggen ömmar och det kliar på halva kroppen, antar att det är för att'
huden töjjer sig eller något....
...ocj så är jag fortfarande mätt sen Chokladbollen jag käkade på jobbet för fyra timmar sedan...=/
Ska bli såå skönt att vara ledig helgen iaf...


  Du har gått 191 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 28
  Du har gått 27 fulla veckor och 2 fulla dagar (v27+2)
  Du är i 6:e kalendermånaden
  Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
  Du är i trimester tre
  Du har 89 dagar kvar till förlossning

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken fin mage,innehållet passar nog vagnen.

Ha det så bra. Många kramar!

2007-10-18 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0