glukosbelastning

...det gick bra (och för dem som inte vet vad det är; man kommer till MVC på fastande mage,
dricker ett stort glas med sockerlösning, inte såå gott.... sen väntar man i två timmar, tar ett stick i fingret...
Detta för att se så att man inte drabbats av graviditetsdiabetes....)

SOckerlösningen var verkligen inte god. Men sen fick jag ett eget rum med SÄNG=)
...så jag la boken jag hade med mig åt sidan och somnade istället!!!
Proverna var bra!!!

Gjorde även en vanlig undersökning, den första A inte är med på.
Tycker om att höra hjärtat, så nu har jag spelat in det på mobilen=)
SF-måttet= 30 cm (+3 cm, sen sist) Så växer gör vi!

Nu ska jag sminka mig och dricka lite kaffe innan det är dax att köra till jobbet *suck*

Saknar mannen min!

Kommentarer
Postat av: pappa

hejsan lisa!
jätteroligt att läsa det du skriver.
du skriver jättebra!
Kram Pappa

2007-10-24 @ 17:10:21
Postat av: Matilda

Helluu ! jag har oxå en blogg , vet inte om jag komer lyckas hålla liv i den, but i will try. matildagymnast.blogg.se
Checka in den om du vill ! KRÄM matilda ,, Hälsa Jonkman ! :D

2007-10-25 @ 07:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0