fuck fuck fuck

Fick brev från FK idag....
...de anser att jag inte har rätt till full Havandeskapspenning!!
I brevet står;
[Rätten till HP tar främst fasta på om kvinnans förvärvsarbete kan anses vara fysiskt krävande. Faktorer som beaktas är:
*Om det i arbetet regelbundet förekommer tunga lyft.
*Arbets moment med vissa svåra rörelser.
*Om arbetet till stor del måste nutföras stående och är av monoton karaktär, som ger ensidiga beslastningar av rygg eller ben.]


Ursäkta; Men VARFÖR godkänns inte jag!! Detta är ju för F** mitt arbete beskrivet i tre punkter.
Man kan visst ringa och överklaga. Tro mig det ska jag göra.
Vet att jag kan bli sjukskriven annars, ryggen fixar lixom inte mer nu.... men det känns verkligen som om jag har rätt till HP.......arrrgggghhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0