bränd ugn

...precis hemkommen från en rörig dag på jobbet.
Dax att laga lite kvällsmat och lunchlåda tills imorogn...
men det luktar INTE gott... VIsste egentligen om att det var nått skit i ugnen som bränt vid,
men tänkte att det tar jag Senare....JO, tjena!

Jaja. Äta måsta jag ju. Och ugnen står kvar.

Trött.
Tur att det är Greys Anatomy och att jag har köpt Brej och Satsumas=)
SYnd att Mannen inte är hemma...

Någon som vet hur många Satsumas man kan äta om dagen???
(utan att drabbas av c-vitamin överskott)

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande storasyster

Ang din undring om satsumas och c-vitaminer har jag ingen aning ... käkar du däremot en hel apelsin alternativt två (?) paprikor får du i dig dagsbehovet av C-vitamin. Själv kränger jag grönsaker så att de tar slut i nästan samma stund jag köper dem =)

2007-11-30 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0