WIIHII!

Igår hade jag Högst antal besökare EVER!!!
*craZy*...Jaja, det är som vanligt...kriser och hemskheter är alltid av intresse...är inte detta ett märkligt beteende?!!
Nåväl...
Fortfarande en del SD. Var hos Guld-barnmorskan idag, hon är så Mysig;-)
Kom fram till att vi iaf inte behöver åka till BB/förlossingen för att göra något mer studiebesök, kan ju redan alla gångar och skrymslen utan och innan... och personalen känner vi öxå ganska väl!
=)
Träffade en bekant till A idag, som nte visste att vi skulle få en liten... hon blev glad och gratulerade.
Sedan sa hon att hon såg på min Näsa att det snar var dax....innan jul.
*märkligt*
Är ju inte riktigt redo mentalt än...
...tror dock inte att man Känner sig redo den 12 januari heller....om det nu verkligen skulle dröja till dess...
Den som lever får se!

Roligt att även den "skönsjungande storasytern" har hittat hit!!


Förhoppningsvis kommer vår nya kamera imorgon...så snart kanske det kommer lite nya Tjockis-bilder på Snigel och mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen! Nu är färgpatronen isatt.Jag såg inget konstigt med din näsa,vad har jag missat? Sov så gott och knip så länge det går. Ha det bra.
Puss o Kram Mamma.

2007-11-27 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0