Usch

....häromdagen innträffade en incident, typ, på jobbet,
Skulle ta alldeles förm lång tid att förklara här, samt att känslan försvinner utan
mitt kroppsspråk och spottningar mellan meningarna pga upprördhet.....
Men men, i korta drag; kille 1 tränger sig på, snokar på vår dator och leker viktig inför min kollega.
Jag ringer kille 2 (butikschefen)... han är otroligt *argh* ehh, besserwissrig!!
Nåväl.... vi måste föra detta vidare till vår chef.... hon ringer kille 2....igen....
Vi har konstaterat att han är en BITCH!


Jobba idag, som vanligt.... ledig imorgon... som vanlgt.
Läkaren på måndag, är lite spänd.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har jag blivit färdig att visa att jag följer dig här också.Vi ses om en dryg halvtimme.
Puss och Kram Mamma.

2007-11-03 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0