the lördag


Har varit och snyggat till mina nagla hos Malin precis...
Man känner sig så "Ny" efteråt. Får la se om jag hinner med och har råd med den sortens lux om ett par månader.

Har börjat få en känsla av att det kommer att bli en 2007-bebis istället.
Vet inte varför, men tror inte att H*N vill vara kvar därinne ens till julafton... får väl se hur det går.

Ikväll ska jag till mamma och bli matad.
A jobbar och det är inte roligt att vara ensam vid köksbordet en lördagkväll.

Passade Tindra igår, vi kommer bra överens (hon är 2,5 år) Kollade Emil, Pippi och krängde massvis med lösgodis!

Jahapp.... 57 dagar kvar (ehhh....kanske)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du och Matilda hade en trevlig kväll.Jag somnade under filmen,inte bra att ligga i soffan och se på TV.Ha det bra.Puss o Kram Mamma.

2007-11-18 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0