Satan

...missar en av säsongens TOPPmatcher idag! Rögle-Leksand
Det värker i hjärta och själ!!

*hah* inte riktigt, men åhhh, jag hade velat gå.
Men eftersom jag numer är en vuxen människa sätter jag hälsan (främst Snigelns) i främsta rummet.

FIck första Snigel-klappen med posten idag, från storasyster (inte den "skönsjungande)
1000 tack!=)
A hälsar och tackar han med. Antagligen kanske ni kan få bli presenterade snart!

Och tack till alla som bryr sig och är lite oroliga=)

Repriser av OC på tv nu
och ikväll är det säsöngsavslutning på GREYS ANATOMY *buhä*

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Har precis klarat av min första tandlagning någonsin hos the dentist. Tyvärr har rntgenbilder visat att jag har ett hål TILL som ska lagas den 18 december. Denna gång fick jag två bedövningssprutor så nu vet man hur det känns.

Nåt roligare ... tja, jag har ju också varit på föreläsning idag. Mycket att läsa var det, men eftersom jag fixade första tentan så blir mitt nästa mål att fixa denna tenta också :)

2007-11-28 @ 23:18:58
Postat av: Matilda

okej, får visa om du hittar en fin mobil som du vill ha ! kraaaam älsko ..

2007-11-29 @ 16:10:12
Postat av: Nina

Så lite så, presenter är aldrig fel och få. Hoppas allt e bra? Va ett tag sedan vi sågs. Många kramar från systeryster.

2007-12-06 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0