nedräkning!

Och helt plötsligt jobbar jag bara FYRA DAGAR TILL!!!
Sjukskrivningen går ju in på måndag, så får bara jobba halva dagen (4 timmar) vilket inte är jätte lönt.
Så min kära kollega tar måndagen, wii hii!!

Så på måndag far jag och Sandra till ULLARED.
Handla mer till Snigel... allt fanns ju inte sist, plus att jag inte riktigt hann kolla i lugn och ro eftersom A var med =)

Vet inte riktigt vad jag ska göra med all min tid sen.... vila och så, såklart.
Men ska ha ett mission varje dag, för att känna att tiden går och att jag inte blir förslappad.

Kom å en finurlig idé igår; Jag slår in julklappar!!!
10:-/"vanligt" paket
20:-/extra ovanliga
Jag gillar verkligen att slå in paket!
...så om ni behöver hjälp....!


Well.... 67 dagar kvar!!!
A fick den hårdaste sparken EVER igår!! Coolllio
...Och så fick han en bok "Mitt första år som pappa"...
[Nästan farsdagpresent]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0