Min gräns

...nåddes igår. Usch...
Var hos BM på kontroll när vi kom in på att jag inte jobbar längre...
När folk hör något de inte riktigt förstår får de en konstig blick Och den här blicken fick hon när jag berättade att jag är 50% sjukskriven och har 50% havandeskapspenning....
Så ringde min handläggare på FK när jag kom hem.... och dessa 2x50% är SAMMA %!!!
Logiskt??!! Hell NO!
Men det verkade damen i telefonen tycka... hon gillar inte frågor! Och jag gilllar inte henne något vidare heller.

Så där sprack min gräns... har inte haft så mycket hormonella rubbningar; men den störtfloden jag lyckades få ur mig där, ojojoj... A var tröstande... men så ringde mamma mitt i allt och då sprack mina fördämningar igen!!
Nåväl, nu behöver jag inte böla mer på en vecka=)

Min BM, Maria, är guld iallfall. Pratade precis med henne och hon ska se om läkaren kan skriva om min sjukskrivning till 100%, utan att ens träffa mig. Vill bara få detta ur världen så att jag kan börja slappna av lite!

Annars var allt bra med Snigel. A fick känna på huvudet (utifrån, såklart)
Magen växer och ligger fortfarande på övre kurvan...Vilket INTE behöver resultera i en STOR bebis!
Hjärtslagen-->142...åhh det är såå fint=)
Och idag är det 60 dagar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0