IDOL

Jahapp....måste som ALLA andra blogga av mig ang Idolutröstningen igår...
1. JA, det var fel att Daniel åker ut. Även om jag tycker han är lite, ehh, ambivalent(?) så kan människan sjunga.
    Men håller med om hans egna kommentar -det var nog till att ta i med den där "naken-chocken"...!

2. AMANDA, kan inte sjunga. Nope, jag gillar det knappt aldrig. Andra framträdandet igrå=helt OK...
    ...men herregud, vem hade orkat lyssna på en hel skiva med henne?! da'ah

3. Röd-tokken i juryn är lagom dryg... eller ska man säga...- Is REALLY Crazy in Tha Huvud....
    Och ärligt...varför skulle hon försöka snacka skånska?!

Jaja, mitt liv har blivit lika svensson-sorgligt som alla andra idol-bloggare... men det bjuder jag på.
Nu ska jag ta och svira till Väla.... handla gardiner till snigel och en del julklappar förhoppningsvis.
Ikväll ska jag på lite fest (håll i hatten)


P.S. MATILDA- jag önskar mig en fin mobil til spjälsängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0