hicka

Snigeln hickar just nu!
De gör ofta det, när de av någon (äcklig) anledning sväljer fostervatten=)
tvi... men det är visst för att öva upp lungkapaciteten....


  Du har gått 224 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 33
  Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0)
  Du är i 7:e kalendermånaden
  Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
  Du är i trimester tre 
  Du har 56 dagar kvar till förlossning

...FAST fortfarande tror jag att H*N kommer mycket tidigare....
men missförstå mig rätt....; Jag är inte Redo!!!
Herregud. Tavlor ska köpas, gardiner ska sys och krokar ska hängas....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inget nytt idag? Hoppas att allt är bra.Läste att jag skulle få fler julklappar eftersom jag blivit duktigare på att skriva till dig. Ha det bra.
Puss o Kram Mamma.

2007-11-19 @ 19:40:19
Postat av: Mamma

Va? Inget skrivet idag heller. Nu blir jag bekymrad.Jag får ringa och checka av så att allt är bra.Puss o Kram Mamma.

2007-11-20 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0