HÄPP

Fredag igen.
Nästan varit "Ledig" från jobbet i TRE veckor. TIden går fortfarande fort tycker jag.
Och nu är nästan alla julklappar ordnade... hmm. EN kvar bara! *grymt*
Plus att jag förlorade ett vad igår mot A!
...han skulle kränga en krämbulle. Utan att slicka sig runt munnen=han får en extra julklapp...
Trodde ALDRIG att han skulle klara det...TJI fick jag... !

Idag ska jag göra mycket lite...
...igår var en fullspäckad dag, frissan och föräldragrupp...
Så bäst att ta igen sig idag=)

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Mors - farsan och morsan slåss med en gammal galosch (hmm ... hälsningsfras som jag och morfar brukar köra med när vi talas vid i telefon). Ja ja, här har du iaf en till som har ett besök hos frissan att se fram emot inom en mycket snar framtid, närmare bestämt på tisdag - jag ringde och bokade tid igår. Den här gången blir det dock inte Cityfrisörerna utan Salong Nybroplan. Bra priser har de där, 250 pix inklusive tvätt. Skönt att få håret fixat innan jul, det går liksom inte ihop om jag har snygga kläder men en höstacksliknande frisyr :)

2007-11-30 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0