Dröm!

Jag har livlig fantasi på nätterna...
Inatt fick jag en son, har var STOR.... som en två-åring ungefär...
2åringar är söta, men inte när de är spädbarn....man vi  ju ha dem små, när de är små, lixom...
Nåväl, min nyfödda son vägde la över tio kg och hade tänder... min besvikelse var stor, men det kunde jag ju inte visa för någon annan...det var ju mitt barn!!

Senare på natten var jag Smal...oh, hade ett par tok-fina jeans på mig...jag var så smal och fin=)

Har varit och lämnat hunden hos svärföräldrarna idag, hon ska bo där, ett tag iallafall...mina hormoner gillar henne inte så mycket, så hon har det bättre där (förlåt)

Nu ska vi snart på föräldragrupp nr2.
Vi ska snacka amning och förlossning...hoppas vi får se filmen idag.
Sen ska vi på hockey!
Och imrogon ska jag baka kanelbullar....så snart har det gått ännu en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0