bäst att skriva=)

Morssan börjar visst bli orolig.... verkar inte bättre än att jag missat att skriva flera dagar i rad....oups!

[kollade... det var ju bara igår jag inte skrivit....=)]


Igår hade vi personalmöte på jobbet....Lagom givande...=/

men det var skönt att känna att det lixom var slutpunkten...

Och att bara kunna gå därifrån utan att känna att "oh, vad mycket att göra...."


Svante beter sig lite märkligt.... har brukar prata mycket men han är ta mig tusan extrem nu...

sitter i förnstret, spanar på fåglar och vickar på svansen!!


Idag har jag typ inga planer, första dagen som sjukskriven utan ett enda mission... men känner att det är bäst att ligga hemma idag... lite ond aning och att Snigel har långtråkigt, idag igen.... säkert ingen fara, men får la berätta för BM hur det känns när vi ska dit nästa vecka...

...hmm...fast en fotvård hos mam hade inte varit fel... ser om jag kan få tag i henne... mina fötter har sett bättre dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0