Söndag V 36

(35+0) herregud, fem veckor kvar....
Andra advent idag.
Vet inte hur jag hade tänkt men var helt säker på att det var tre veckor kvar till jul...ehh Tji fick jag och gick miste om en vecka på två sekunder!!

Marie vann IDOL. Inga vidare analyser på detta....

Idag är en fullspäckad dag.
Lillasyster har juluppvising med gymnastiken och senare är det
Middag med jobbet i Helsingborg.
Känner mig i ärlighetensnamn måttligt road till detta. Hade nog hellre varit hemma.
Nu när man är så pass tung, trött och sliten är det ett sånt projekt att ta sig ut, främst när man ska försöka göra sig fräsch oxå.
Ni kan tänka er hur det är. 30 brudar som jobbar med kläder. Det gäller att vara stajlad och piffad till max om man inte vill verka blek i jämförelse.
Men detta året kan jag bjuda på att vara Isterbanden.

Om mina och A:s misstankar på att Snigel "ploppar" ut 21 december, så har världen en ny mormor, morfar, farmor, farfar, farbror och en massa morbror och mostrar fler om mindre än TVÅ VECKOR!!

På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan hejsan..
Ska du med pappa på "The match" imorgon ??????
Jag skulle vilja följa med nu när det endå inte är gympa imorgon ,, Men jag kanske ska sova över med ngra vänner istället,, Vi har lixxom sovmorgon till 9 på torsdag, naajs ;) (Det var inte så lång sovmorgon men endå) Kraaam

2007-12-11 @ 16:40:08
URL: http://matildagymnast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0