SNIGELHUSET

(33+6)

...en av bilderna som togs i lördags, vecka 33+6
Jag är lite rundare än A=)

Idag är det bara 41 dagar kvar.
Shit!
Det känns liksom helt ogreppbart!

Och jag har nu varit hemma i tre veckor, fortfarande ingen värre tristess!
Men måste till biblioteket idag, de böckerna jag lånade sist "klickar" liksom inte riktigt.

Och snart är det väl dags att "Skönsjungande storasystern" skaffar sig en egen blogg, då hennes kommentarer är lika långa (minst) som mina inlägg!! Mo-ah-ha-ha!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Jättemysiga bilder på er. Jag är på väg till ett av de värsta besök jag vet- TANDLÄKARBESÖK!!!
USCH !!! Det gör ont(ibland)och dyrt är det.Men det är skönt när det är avklarat.Ha det bra.Puss o Kram Mamma.

2007-12-03 @ 10:46:36
Postat av: Skönsjungande storasyster

Åååååh vilken fin bild på er :) För min del är det bibblan nästa, måste hitta en flyktingpolitisk tidningsartikel att analysera(deadline är den 16 januari så det är bra att vara ute i tid)

2007-12-03 @ 11:40:03
Postat av: Pappa L

Jättehärliga bilder, de´e´klass på de´, mina vänner.Sitter fortfarande kvar på jobbet, mycket att göra nu före jul. Hoppas ni fortsätter att må bra, alla tre!
Kram Pappa/Morfar

2007-12-04 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0