SNIGEL

SNIGEL


Såhär såg snigel ut i vecka 18.
Man kan tydligt se örat... och handen...
Barnmorskan såg visst att H*N har Välformade(?) Läppar!!

Inget tvivel om att H*N är pappa upp i da'n!



...om två veckor är det helt OK om H*N tittar ut, för då är vi ju inne på det nya året...
Kom igång med alla Greys Anatomy avsnitt igårkväll....hann med fyra stycken innan jag slocknade.
Idag blir det lugna gatan (as always...) kanske ska köpa två fåtöljer, i rött skinn på loppisen...
Jag gillar att fynda...och tusan vilka snygga saker man springer på ibland!

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Tandläkarbesök idag för lagning av tand - men det gick bra, var mindre läskigt idag än förra gången. Nästa gång jag ska dit blir det en vanlig kontroll vilket innebär någon gång nästa år :) Ska för övrigt börja slå in julklapparna inom det närmaste :)

2007-12-18 @ 13:09:00
Postat av: Mamma/Mormor

Grattis till den fina lilla flickan.Tänk att du blivit mamma och Anton pappa,och jag Mormor.Ja,nu har det lilla underverket tittat ut.En otroligt vacker snigel. Hoppas att hon får ett namn snart.Hoppas att ni orkar med oss till jul.
Kram mamma.

2007-12-20 @ 23:02:21
Postat av: Linda/Moster

Tänkte bara säga GRATTIS LISA OCH ANTON till att ni har blivit föräldrar!!! Jag har sett er lilla dotter på Helsingborgs lasaretts hemsida, så himla SÖÖÖÖÖÖT!!! Hoppas att vi ses på julafton, nu ska jag börja slå in paket :)

2007-12-21 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0