Misshandlad!

Tänk att en så liten människa kan göra mig så illa.
Har DödsONT vid revbenen. Högra sidan.
Och anatgligen är det Snigel som kickat mig halvt fördärvad innifrån. Ganska oskönt kan jag lova.
Kan inte ligga på högra sidan och att skratta är knappt att tänka på. Jaja det går väl över till jul!

Ikväll har jag varit hos mamma och blivit matad.
A är på lite gille hos en killkompis. Kan ju verkligen vara sista gången han är ute, innan allt Inte är som Vanligt längre=)
...för nu är det verkligen inte länge kvar

  Du har gått 251 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 36
  Du har gått 35 fulla veckor och 6 fulla dagar (v35+6)
  Du är i 8:e kalendermånaden
  Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
  Du är i trimester tre
  Du har 29 dagar kvar till förlossning

Verkligen Absurt!

Ryggen ömmar, så ska ta en dusch nu, i en halvtimme, Minst!
Det brukar hjälpa!
Kanske hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Ååååh - tänk att du är i NIONDE MÅNADEN Lisa! Detta är ju galet.
Moster själv har gjort lite TOP SECRET inköp i helgen. Snart färdig med alla julklappar - och för övrigt tandläkarbesök på tisdag - fy!

2007-12-16 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0