Långsamt.........

Idag har jag inte gjort mycket nytta....
men på något vis går dagarna ändå.
A körde mig till biblioteket imorse... nu har jag hittat två böcker jag kan sträckläsa, Mankell och Nesser, såklart!
Ska plöja Stieg Larsson efter det, fick tips om att de ska vara ruskigt bra.

Idol går i repris hela eftermiddagarna! Toppen.
Jag missade alla avsnitt i början, jobbade ju alltid =/

Nu sitter jag med en kopp te och funderar över vad jag önskar mig i julklapp...hmmm...

Vi var på bio igår, American Gangster....2,37 timmar lång (puh) men det var det förengågnsskull värt!

40 dagar kvar..... trodde aldrig jag skulle säga det, men det börjar bli tråkigt att vänta!

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Jag har varit hos frissan idag ... skönt som f-n att få det fixat så att man är fin till jul. Ska även tll Maxi i helgen för lite hemliga inköp :)

2007-12-04 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0