HAJK

Fortfarande ingen Snigel...
men magen är öm, vilket säkert inte betyder ett piss, men man letar lixom tecken varje dag på att det närmar sig. Nåväl H*N kommer när kan kommer. Beräknat 31 dagar kvar....=fyra veckor på söndag....

Igår var det hockey. Derby!!!
Rögle vann!! Sho-ho! 6-2...otroligt!
Snigel var helt vild under introt, hög musik och en hel massa aplåder. Trodde att H*N skulle sparka sönder alla mina organ (kanske därför magen är öm idag???!)

Och idag är det dax att besöka Barnmorskan igen. Lyssna, mäta, väga.

Färdig med julklapparna. Bara morfars som ska "pysslas" ihop.

Det är svårare att inte skriva så ofta....för under alla de dagar jag inte skriver så tänker jag på en massa bra saker som jag inte får glömma att skriva.... men när jag väl sitter här, så är alla dessa viktiga saker borta.
Dax att surfa vidare iaf.

Och ikväll kommer Babe hit=)
So Long!

Kommentarer
Postat av: Nallegrisen

Hej

2007-12-13 @ 13:54:23
Postat av: Nallegrisen

Hej

2007-12-13 @ 13:55:30
Postat av: Anonym

Hej! Har just städat min lägenhet - så jädra skönt att få det fixat innan helgen. Maxi imorgon eller på lördag, måste shoppa de sista julklapparna (är typ halvfärdig). Nu är det CENTRUM nästa för att sprätta presentkort som annars riskerar att bränna inne :)

2007-12-13 @ 13:56:09
Postat av: Nallegrisen

Hej! Har just städat min lägenhet - så jädra skönt att få det fixat innan helgen. Maxi imorgon eller på lördag, måste shoppa de sista julklapparna (är typ halvfärdig). Nu är det CENTRUM nästa för att sprätta presentkort som annars riskerar att bränna inne :)

2007-12-13 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0