2007

SÅ var det inte många timmar kvar...
Vilket år det blev till sist...

Februari flyttade vi in i vår lägenhet!
1 maj Plussade vi=)
-väntade-väntade-väntade-
Butikschef i juli
Förlovad på en golfbana(!) i Holland i augusti.
-väntade-väntade-väntade-
Tjöt med Försäkringskassan...
Sjukskriven...
-väntade-väntade-väntade-
MIRA 2007~12~19
<3 Magiskt

Vad mer skulle jag kunnat önska mig?!

Nyårslöftena hoppar jag över...
Just nu gör jag ju inget som jag borde sluta med... kanske svära...skulla kunna dra ner en aning på det.
Men bättre att inte lova något...iallafall så att ingen hör;)

Nu är det snart ett nytt år och de sista timmarna firas med
Kamilla, Conny, Tindra och deras Mirakel #2 i magen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gott Nytt år på er! Många nyårskramar

2007-12-31 @ 20:00:25
Postat av: Linda

Gott Nytt År!

2008-01-01 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0